Az öreg ház

Rémületes estét mindenkinek!

Szerdánként rövid horror-sztorikat hozok számotokra, amiket angolról fordítok magyarra. Akkor íme az első #szerdaishortstory

https://wallpaperscraft.com/image/building_old_room_ruin_windows_54286_1920x1200.jpg 
 Forrás: https://wallpaperscraft.com/image/building_old_room_ruin_windows_54286_1920x1200.jpg
 
A párommal vettünk egy öreg házat. Ő volt az építkezés felelőse, például a konyha átalakításáért főhálószobává, amíg én a tapétát szedtem le. Az előző tulaj minden falat és még a plafont is beborította vele. Brutális munka volt, de különösen jóleső. A legjobb érzés az volt, amikor jó nagy darabokat sikerült lehúzni, ahogy a napégés után a hámló bőrt. Nem tudom más hogy van vele, de én szeretek ezzel szórakozni, hogy a lehető legnagyobb darabot szedjem le, mielőtt elszakad. A tapéta alatt minden sarokban volt egy személy neve és egy dátum. Kíváncsiságból megnéztem Google-n az egyik nevet és kiderült, hogy egy eltűnt személy nevével egyezik meg, az eltűnése dátuma pedig ugyanaz, mint a tapéta alatt. A következő napon listát írtam a nevekből és dátumokból. Minden név egy eltűnt személy volt, az eltűnésük időpontjával. Értesítettük a rendőrséget, akik kiküldtek egy helyszínelő csapatot. Hallottam, ahogy az egyik techikus azt mondja:
- Igen, ez ember.
- Ember? Mi ember?
- Hölgyem, hol van az anyag, amit már leszedett? Mert amit eltávolított, az nem tapéta volt.


Írta: BatoutofHell821

Megjegyzések