Élménybeszámoló: Köd és vér: bevezetés a horror irodalomba


Borzongató estét kívánok!

Halloween után, november 2.-án került megrendezésre Holdárnyék szervezésével a Bed Bar-ban egy igazán hangulatos, horror tematikában rendezett író-olvasó találkozó. Az eseményen részt vett a lentebb látható képen bal oldaláról kezdve Vivien Holloway (író - Winie Langton sorozat), Németh Vladimir (Fumax kiadó – főszerkesztő), Sepsi László (író – Pinky) és végül, de nem utolsósorban A. M. Aranth (író – Oculus) és több lelkes olvasó, velem együtt a fényképezőgép túloldalán.

 Forrás: https://www.facebook.com/holdarnyek/photos/rpp.1496142647300712/1982623868652585/?type=3&theater

A kötetlen beszélgetés során a három meghívott vendég és az est házigazdája, A. M. Aranth is bemutatott pár számukra érdekesnek, figyelemre méltónak ítélt horror olvasmányt. Már előre vártam az alkalmat, hogy találkozhassak a résztvevőkkel, és közben ötletet is meríthessek saját, „már így is elég hosszú, de jó könyvekből sosem elég” olvasmánylistám bővítésére. Ahogy hallgattam a beszámolókat és bemutatókat, az átlagos könyvmoly problémája fogalmazódott meg bennem, hogy mindegyiket szívesen olvasnám, csak mikor lesz rá ennyi időm.

Az már biztosnak tűnik, hogy Sepsi Lászlótól fogok olvasni, kit nem ismertem korábban, de felkeltette a kíváncsiságom a művei iránt az író maga. Még két nevet emelnék ki az ott elhangzottak közül, Clive Barker és Jack Ketchum. Az ő alkotásaikból is fogok még szemezgetni, ha lesz rá lehetőségem.

Bár késve érkeztem, remekül éreztem magam és örültem, hogy lehetőségem nyílt beszélgetni a jelenlevőkkel. Nagyon közvetlen és barátságos volt a légkör, csak ajánlani tudom a hasonló beszélgetéseket mindenkinek, ha tudtok, mindenképp menjetek el, nem fogjátok megbánni.
Remélem lesz még több hasonló rendezvény, ahol lehetőség lesz az „írósimogatásra” és az írásaikon túl az alkotókkal is meg lehet ismerkedni személyesen.

Morhen

Megjegyzések