Horror Szerda #1

Hátborzongató estét Mindenkinek!

Öt kétmondatos horrorszösszenetekből hoztam válogatást Nektek a #szerdaishortstory alkalmával. A végére pedig hozzáírom még Hemmingway elhíresült 6 szavas novelláját, melyet fogadásból írt meg egy szalvétára.



1.
Arra keltem fel, hogy valaki üvegen kopog. Először azt hittem, hogy az ablak felől jön a hang, míg meg nem hallottam újra, a tükör irányából.

2.
Nem hallok semmit, nem tudok mozogni, lélegezni és beszélni sem és mindig sötét van. Ha tudtam volna, hogy ilyen magányos leszek, inkább hamvasztást kértem volna.

3.
Találtam egy képet magamról a telefonomban, amin alszok. Egyedül élek.


4. 
Múlt éjjel felkeltett a feleségem, hogy elmondja, hogy betörő van a házban. Két éve ölte meg egy betörő.


5. 
Egy kisbaba nevetéséhez semmi sem hasonlítható. Kivéve ha hajnali egy óra van és egyedül vagy otthon. 


+1
Kisbaba cipők eladóak. Vadonatújak, sosem viselték.

Ezek is bizonyítják, hogy nem kell több száz oldal ahhoz, hogy beindítsák az ember fantáziáját és az egyik legősibb ösztönünkre hassanak.

https://c1.staticflickr.com/5/4034/4512938640_84e749a18c_b.jpg 
Forrás: https://c1.staticflickr.com/5/4034/4512938640_84e749a18c_b.jpg

Jó éjszakát mindenkinek, ha sikerül elaludni.
Morhen

Megjegyzések