Horror Szerda #3



A legszebb lány az osztályban (írta: Twisting_Straw)

Ő volt a legszebb lány az osztályban, de ezt persze sose hallotta tőlem. Teljesen a megszállotja voltam. Minden alkalmat megragadtam, hogy egy pillantást vethessek rá. Óra közben, amikor jegyzetelni kellett volna vagy a vonaton, a hazavezető úton.
De ma többet akartam elérni. Ott szálltam le ahol ő és követtem az állomástól. Távolról akartam követni, hogy meg tudjam lepni a végén.
Elég nehéz volt tartani a távolságot. Többször pillantott hátra, s olyankor gyorsan a telefonomat kezdtem nézni vagy cipőfűzőt kötöttem.
Amikor végül kinyitotta az ajtót és belépett a házába, odalopództam a lépcsőkhöz. A szívem vadul vert, ahogy becsöngettem.
Hallottam a csengő harangjátékát bentről, mi felkeltette a lepkéket a gyomromban. Ahogy újra nyúltam volna a csengőhöz, kinyílt az ajtó és ahogy felismert, intett, hogy menjek be, majd azonnal becsukta az ajtót mögöttem.
- Volt egy fickó, -egy pillanatnyi szünetet tartott – volt egy fickó, aki követett.
- Igen, én voltam. – A szavak gondolkodás nélkül jöttek a számra.
- Azt tudom, - megkönnyebbültem sóhajtottam – de én a másik fickóról beszélek, aki mögötted volt.
Az ajtócsengő újra megszólalt, de most a lepkék mozdulatlanok maradtak.


Mozgó koporsók (írta: Lillpi)

A koporsó mozgott és elfojtott hangokat lehetett hallani a belsejéből. Sajnos ez már megszokott látvány lett mostanság.
- Ellenőriznünk kell, hogy tényleg halott-e. –Kiabát Marge néni. Két ember kellett, hogy le tudják fogni, ahogy elérte a koporsót. Az emberek sírtak és jajveszékeltek, de meg kellett történnie ennek.
Az emberek visszatértek halottaikból, de nem voltak önmaguk. Nem tudtak beszélni és bárkit megtámadtak a közelükben. Minden egy éve kezdődött, de már kezd lassan visszaállni a rend. A testeket a halál beállta utáni 24 órán belül hamvasztották. A holttestek életrekeléséig 40 óra telt el korábban, ám a vírús azóta alkalmazkodott, erősebb és okosabb lett. Néhány test már 20 órán belül visszatért az életbe. A maradványok elégetésével nagyjából visszatért a rend a társadalomba. A holtak már nincsenek köztünk, de sajnos a vírus légi úton terjed, így a halál pillanatáig lappang.
Nehéz egy szeretted maradványait tartalmazó mozgó koporsót betolni a tűzbe, hogy mindenki biztonságban legyen. A koporsót bámulta mindenki, ahogy a lángok felcsaptak. Az elfojtott hangok egyre erősödtek, ahogy a tűz elemésztette a fát. Egy utolsó halálkiáltás hallatszott még.
- Nem vagyok halott!


A férjem sose volt romantikus alkat (írta: WinterTragedy)

A férjem köszöntött, mikor beléptem az ajtón. Egy csokor rózsával és kész vacsorával az asztalon. Romantikus lett volna, ha nem épp a hullaházból érkeztem volna, ahol az ő testét azonosítottam.

Megjegyzések