Horror Szerda #13

Úgy mondd, mint aki komolyan gondolja (írta: erichwanh )

- Sajnálom.
Sóhajtottam egyet. Még csak egy kisfiú, szóval érthető, ha nem tudja felfogni még. Mondtam neki, hogy úgy mondja, mint aki komolyan is gondolja.
- Nagyon sajnálom, tényleg nem volt direkt.
Már majdnem jó, de nem teljesen. Azt akartam, hogy teljesen átérezze, ezért még egyszer mondtam neki, hogy úgy mondja, mint aki úgy is gondolja.
- Apu, tényleg sajnálom. Anyu mondta, hogy szedjem össze a játékaimat és elfelejtettem az autóm… sose gondoltam volna, hogy amiatt leesik a lépcsőn… nem akartam, hogy ez történjen. Sajnálom.
Ez az én gyerekem, meg is mondtam neki.
- Szép munka fiam. Így kell mondanod a rendőrségnek is, amikor jönnek, és próbálj meg sírni egy kicsit, hogy jobban elhiggyék, hogy az igazat mondod.

Előrepörgetés
(írta: the_headless_donkey )

Halál
Talán gondolsz rá, talán még a gondolatától is rettegsz. Lehet félsz tőle, lehet már alig várod. Mindenesetre az egyetlen biztos dolog. Végül minden meghal.
Idő
Az egyetlen dolog, ami rosszabb a halálnál. Az idő elemészt és mindent megtör a legkisebb bogártól kezdve a legnagyobb hegyig. Az idő több áldozatot szed, mint bármilyen bomba és nem tudunk ellene semmit se tenni. Ahogy mondtam, végül minden meghal. Mindig körülvesz, megöl és szétválaszt minket. Az idő az igazi ellenség, nem a halál. A halál biztos. De figyeld meg, a halál és az idő társak, mert idő nélkül nem lenne halál.
Semmi rosszat nem csináltam, nem tudom miért vagyok ebben a zárkában. Ahogy mondtam, minden meghal egyszer. Szóval miért? Miért vagyok ide bezárva? Az idő mindent elemészt végül.
Az összes hibám annyi, hogy felgyorsítottam a folyamatot egy kicsit.

A merénylőm tudja, hogy látnok vagyok
(írta: erichwanh )

Az érzékelés az idővel és a körülményekkel együtt változik, szóval nehéz megmondani, hogy amit érzek, az valóság-e, de a józan eszem érdekében feltételezzük, hogy igen. Ragaszkodom hozzá. Tudom azt, hogy vadásznak rám és azt is, hogy holtan akarnak látni. De az az előnyöm, hogy ismerem az üldözőm minden gondolatát és mozdulatát. Tudom hogy mitől maradjak távol és hova mehetek. Ismerem a gúnyos megjegyzéseiket és a hazugságokat. De a legnagyobb bánatomra ismerem az igazságot is, az egyetlen magányos igazságot.


Amikor te vagy az utolsó ember a Földön, ismered az összes ember gondolatát és motivációját a Földön. És ez sokkal nehezebbé teszi az öngyilkosságot.

Megjegyzések