Horror Szerda #14


Egy nap a plázában (írta: OliverCantDoTheTwist )

Nincs is jobb, mint a barátaiddal tölteni egy napot a plázában. Olyan régen találkoztunk, jó volt végre hallani, hogy van mindenki. A kedvenc boltunkba mentünk, nevettünk és viccelődtünk egymással útközben.
Amikor egyszer hátrafordultam, hogy megkérdezzem a véleményüket, már nem voltak ott. Gondoltam írok nekik, talán elszakadtunk egymástól a tömegben. Azt vettem észre, hogy eltűntek a telefonszámaik a Kapcsolatok közül, ahogy az összes beszélgetés is. Talán csak egy vicc, de valami fura benne.
A pult mögött levő fiú talán látta őket, hogy merre mentek. Odamentem és megkérdeztem, de furcsán nézett rám.
Nem tudok róluk –mondja- amióta bejöttél, magadban beszéltél.

A feleségemnek mindig igaza van
(írta: erichwanh )

Csak figyelj rám, rendben? Láttalak vonat után futni, de attól még nem vagy futó.
A feleségem és én gyakran vitatkozunk a dolgok jelentésén. Már nyitnám a szám, hogy ellenkezzek, de folytatja.
Várj, várj. Régen írtál nekem egy verset, ami még megvan, tudod. Azt ami a cseresznyefa virágzásáról szól. Attól még nem lettél költő.
Drágám, ez teljesen más…
Ne szakíts félbe! Hát nem érted? Csak azért, mert megölted, még nem lettél gyilkos!

Ha tudta volna
(írta: Reesspieces )

Jimmy sok mindent tudott
Tudta, hogy a szülei már régóta próbálkoztak gyerekkel, volt is három bátyja és két nővére, de mindannyian meghaltak 4 éves korukban.
Tudta, hogy a szülei nagyon szerették, mert nem akarták, hogy ő is meghaljon.
Tudta, hogy a mosógép és a kazán nagyon hangos a pincében, de mindig megijedt tőlük.
Tudta, hogy közeledik a negyedik születésnapja, szóval erőt vett magán és lement a pincébe, hogy szembenézzen a félelmeivel.
De azt nem tudta, hogy mit keres három kisfiú és két kislány a pincében a fal mellett egymás mellett kikötözve.
Nem tudta, hogy a bal oldalon levő kettő miért nem mozog és hogy a három másiknak miért hiányzik a szeme vagy a nyelve és vannak a falhoz láncolva a lábaik.
Jimmy nem tudta miért van üresen hagyva egy hely a jobb szélén és miért van furcsa vonalakkal és görbékkel telefirkálva fejmagasságban.
Szegény Jimmy, ha tudott volna olvasni.

Feladtam
(írta: M9ck )

Azt mondják, hogy tíz százalék esély van arra, hogy valaki túléljen egy zuhanást hét emeletnyi magasságból. Ahogy itt fekszem a hasadékban, a nap sugarai égetnek és egy keselyű tép a lábamba, azon gondolkozom, hogy lehetek ilyen szerencsés.

Megjegyzések