30 napos könyves kihívás - 2. nap

Sziasztok!

Jöjjön a 2. nap és a hozzá tartozó kihívás:


#2 A könyv, amit több, mint háromszor olvastál:
Nem volt egyszerű dolgom, mert több könyvet is olvastam már legalább háromszor, ezért olyan címet fogok itt említeni, ami más napok tematikájába nem férne bele.





Ez volt az első krimi, amit olvastam, még alsós koromban. Emlékszem, hogy amikor megtaláltam mennyire megtetszett a borítója és el is kezdtem olvasni. Mivel előtte még nem olvastam krimit, nagyon újszerű élmény volt nekem, de élveztem. Ezért még évekkel később is elővettem, hogy kicsit nosztalgiázzak és újra átéljem azt, amit az első olvasáskor.
A történetben a főszereplő belecsöppen egy gyilkosságokkal megbolondított havasi tájba, ahol minden nyom arra utal, hogy a vérfarkasok igenis léteznek és embereket ölnek a Spitzhorn lábánál.
A cselekmény fordulatos, néha kiszámítható, de néhol csak kapkodtam a fejem, főleg a könyv végefele.

A meglévő kötetem 1988-as kiadású, Lőrincz L. László korai írása, de azóta is évente ad ki könyveket. A legutóbbi tavaly jelent meg: Matrjoska ​és az őrült szerzetes I-II. címmel.
Ha egy kezdő kötetet kellene ajánlanom tőle, amivel érdemes elkezdeni munkásságát, akkor mindenképpen A vérfarkas éjszakáját ajánlanám.

Holnap a kihívás 3. napjával érkezem: #3 A kedvenc sorozatod

Kellemes hétvégét és jó olvasást!
Morhen

Megjegyzések