30 napos könyves kihívás - Indulás és 1. Nap

Sziasztok!

A mai naptól számítva a 30. napon leszek 30. éves, így azt találtam ki, hogy indítok egy 30 napos könyves kihívást, ami még úgyse volt a blogon (sok mással együtt, de részletkérdés).

A 30 napos kihívás, amit kinéztem magamnak, itt megtalálható, angol nyelven.

Tehát akkor jöjjön az első pont a listán, amivel hivatalosan is megkezdem a 30 napos posztsorozatot. Suhijjj!

#1 A legjobb könyv, amit eddig idén olvastál:




A legjobb könyv, amit idén olvastam, kétségkívül Hjorth & Rosenfeldt írópárostól a Sebastian Bergman sorozat ötödik része, igazi skandináv krimi hangulattal. Lassan indul a könyv, de egyre gyorsabban kezdenek pörögni az események és igazi fordulatokat tartalmaz.

Sebastian nem egy tökéletes alak, távol álljon tőle, de a munkájához és mások manipulálásához is nagyon ért, ha elegendő motivációja van.
A csapat többi tagja jelentős és érdekes változáson ment keresztül, nem feltétlenül a jó irányba, sőt, inkább romlottak a körülményeik, amik próbára teszik a személyiségüket így vagy úgy.

A nyomozást a gyilkos alaposságán túl, így a nyomozócsapatban zajló személyes drámák és események se teszik könnyebbé. Bárkiből válhat áldozat, ha rosszkor rossz helyen van, nem véd senkit a láthatatlan "történeti pajzs", ezért és a cselekmény mozgalmassága miatt nehéz volt letenni, és előfordult párszor, hogy "csak még egy fejezetet olvasok", amiből kicsit több lett, mint csak egy fejezet.   (Az olvasás kezdeti időpontja ne tévesszen meg senkit, kb két hét alatt olvastam ki, csak már korábban el akartam kezdeni és nem változtattam meg a kezdeti dátumot. :D )

Holnap jövök a következő témával: #2 A könyv, amit több, mint háromszor olvastál.

Addig is jó olvasást!
Morhen

Megjegyzések