30 napos könyves kihívás - 30. nap

Sziasztok!

A mai az utolsó napja a 30 napos könyves kihívásnak, aminek az lett az eredménye, hogy majdnem sikerült tökéletesen teljesíteni, csak egyetlen egy napnál csúsztam meg, de szerintem így is egész jól sikerült elsőként. Ez azt is jelenti, hogy elértünk ahhoz a naphoz, amikor én is betöltöm a 30-at, nem csak a kihívás. :D

A mai napon a kedvenc könyvemet mutatom be, ami nem más mint:


Asimov mester sci-fis novellásgyűjteménye, amiben könnyen olvasható, mégis elgondolkodtató novellák vannak, tele érdekes emberi sorsokkal, robotokkal kapcsolatos történetekkel és a jövőnk fejlődésének irányát firtató megannyi kérdéssel.
Nemcsak a világ, ami érdekes, hanem a karakterek és az emberábrázolás, hisz azzal hozza közelebb a történeteket a mi valóságunkhoz, hogy ismerős emberi karaktereket szerepeltet, akik mind hasonlítanak valakire a környezetünkből.

Összességében érdekes volt végiggondolni, hogy mennyi könyvet olvastam és kiválasztani az adott naphoz illő kötetet. Próbáltam minden napra másikat választani, de így is előfordultak ismétlések, amit nem tudtam elkerülni, ha őszintén akartam lenni.
Remélem sikerült új könyvekkel megismertetni titeket és már ismert könyvek esetében új szempontból megláttatni őket.

Majd folytatom még más kihívásokkal, ha van ötletetek, szívesen veszem moly-on üzenetben vagy a karc alatt kommentben. :)

Jó olvasást!
Morhen

Megjegyzések