Horror Hétfő #7




Apokalipszis (írta: Sythernx)

Zombi apokalipszis? Korábban én is azt hittem, hogy csak valami kocka sci-fi hülyeség. A helyzet az, hogy rohadtul megtörtént és most már mindenhol ezek a szemetek szaladgálnak. Próbálnak elbújni és lesből támadni, csoportokban rád törni.
Olyan, mintha évek teltek volna el és már alig emlékszem rá, hogy váltam ezzé a szörnnyé, ami most is vagyok.
Annak viszont örültem, hogy a feleségemnek nem volt elég bátorsága, hogy lelőjjön, miután megharaptak... nagyon ízletes volt és mégis... még mindig hiányzik.


A kicsiny szoba (írta lgws)

Meagan már ezredszerre sétált be a kicsiny szobájába. Sóhajtott egyet, ahogy körbenézett bent: az egyszemélyes ágy, az egyik végében a laptopjáva, mi élettelenül fekszik ott amióta elvesztette a töltőkábelét. A függöny, ami alig takarja el az ablakot és odakint nagyon mély sötétség.
A telefonja csörögni kezdett a kis rendezetlen asztalán. Tudta, hogy jobban jár, ha nem veszi fel, csak még több fenyegetést és szitkozódást kapna a túloldalról. Ugyanez vonatkozott a levelekre, amik nagy halomban álltak mellette. Semmi jóra nem számított azoktól se.
Mit tett, hogy ezt érdemelte? Nagyképű volt, nem tagadja. Nyíltan megmondta mit gondol. Nem volt könnyű kijönni vele. De jó ember volt. Akkor miért van ez? És mindig ugyanaz.
Körülnézett, hátha valami megváltozott, de minden ugyanúgy volt, ahogy hagyta. Ahogy mindig is.
Egy nagyot sóhajtott, megfordult és egyenesen az ajtó felé indult és átlépte a küszöböt.
Meagan már ezeregyedszerre lépett be a kis szobájába.


Végre itthon (írta: horroreveryday)

- Végre hazaértem. - Gondoltam, miután rávetettem magam az ágyamra. Késő éjjel értem haza a munkából, de még nem voltam fáradt, szóval bekapcsoltam a tévét, hátha segít elaludni. Amíg néztem egy filmet, megszólalt a telefonom.
- Csodás. - Gondoltam, de mielőtt fel tudtam volna venni, elhallgatott. Ez nem is volt gond, az viszont igen, hogy ismeretlen szám hívott. Bárki is volt a hívó, nem volt meg a száma elmentve. Megpróbáltam rögtön visszahívni, ám meglepetésemre mögöttem szólalt meg egy telefon.

Kép forrása: https://media.apnarm.net.au/media/images/2018/02/28/imagev12735c869ec9340f95ea2a6381213d48a-zya83io74nknw59kup2_ct677x380.jpg

Megjegyzések