Horror Szerda #11


A monitor (írta: MrsYota )

A férjem és én nevettünk miközben a babamonitort néztük.
- Mi az? Az a valami túl ijesztőnek tűnik. – Kuncogtam.
- Szerintem csak egy plüss állat. – Mondta még mindig levegő után kapkodva a nevetés után.
Folyamatosan néztem a képernyőn keresztül az alvó lányunkat és nem tudtam megszabadulni a kényelmetlen érzéstől. Úgy nézett ki, mintha egy szempár figyelné őt az ágya melletti játékkupac alól.
- Akarod, hogy megnézzem? – Kérdezte.
Bólintottam, mert az anyai ösztöneim jeleztek.
Egy önelégült mosollyal az arcán tért vissza.
- Minden rendben van Drágám.
De ő nem látta, hogy a figyelő szempár visszatért, de már a plafonon volt.


Vigyázzatok! (írta: BlackRose47 )

Mindig kellemes és megnyugtató érzés, mikor a hideg téli estén a macskád úgy dönt, hogy odabúj lábadhoz melegedni és a társaság miatt.
Lehet ez egy pillanatnyi kötődés közted és a háziállatod közt, egy átmeneti kapcsolat két faj közt és egy aranyos történet, amit megosztasz a barátaiddal és családoddal.
De ezen érzések mindegyike eltűnik, mikor eszedbe jut, hogy hat hónapja el kellett altatnod.


Hamu (írta: Wowbaggertheinfinate )

Calidus és én már legalább három hete ebben a csapdában voltunk. A terror egy egész napig tartott, de gyorsan elhalványult és helyét az unalom és depresszió vette át. Kinéztem az ablakon és még mindig nem látok semmit, csak a sötétséget. Lassan vége lesz. Az istenek megátkoztak, hogy túléljem, de egy nap se kell és kifogyok az élelemből és a világ összes vize nem lesz elég, hogy megmentsen.
Még mindig túl forró, hogy kiássam magam, higgyetek nekem, a kelések a kezemen bizonyítják a próbálkozásaim. A súly nyomása csak fokozza a klausztrofóbiát, amit a sötétség hozott, annak ellenére, hogy ami megmaradt a fürdőházból, csak az enyém.
Calidus azt mondta, hogy mi okoztuk ezt. Feldühítettük az isteneket, akik Vulcan tüzével sújtottak le ránk. Tévedett. Nincsenek istenek, nincsenek császárok, csak hamu és sötétség volt. Mindösszesen Calidus tartott életben, ahogy egy jó barátnak kellene. És mégis… Úgy érzem áldás, hogy nemsokára távozik.
 



Megjegyzések