Horror Hétfő #5



Tinder meglepetés (írta: stellabella365)

Csak nemrég kezdtem el használni a tindert a szakításom óta. Naponta húszszor-harmincszor párosít valakivel az alkalmazás, de csak ritkán beszélek bárkivel is. Kivéve egy srácot, aki kitűnt a tömegből. Nagyon udvarias volt, remek viccei voltak és mindig a családjáról beszélt, ami tetszett nekem, mert azt jelentette, hogy családközpontú, nem úgy, mint azok a srácok, akik csak kalandot akarnak.
Szóval két hét csetelés után végül igent mondtam egy randijavaslatra. Még mindig kicsit ideges voltam, ezért megkértem, hogy találkozzunk egy parkban. Öt perccel korábban érkeztem és egy padon vártam. Nem messze volt egy nyilvános mosdó, olyan, ahol lehet látni annak a lábát, aki bent van.
Már késő este volt, ezért elég sötét volt már a parkban, de lehetett látni, hogy valaki volt odabent. Nem nagyon érdekelt mindenesetre akkor. Írtam a srácnak, hogy ott vagyok a fa melletti padon. Pár pillanattal később, ahogy megnyomtam a küldés gombot, hallottam az üzenet érkezésének hangját a mosdóból, de arra gondoltam, hogy csak véletlen lehet. Azonban a következő, amire emlékeztem, hogy az ajtóban egy hatalmas izmos, kopasz férfi áll és elkezd futni felém, egy vasrúddal a kezében. Torkomszakadtából sikítottam és az autóm irányába rohantam. Végig üldözött, de valószínűleg mert olyan nagydarab volt, hogy nem tudott utolérni, köszönhetően a sportos alakomnak. Ahogy elértem a kocsim, a férfi eltűnt, mintha tudta volna, hogy már nem érhet utol.
Hívtam a zsarukat és mindent elmondtam nekik, ahogy történt. Másnap reggel a rádióból hallottam, hogy három holttestet találtak meg a park nyilvános mosdójában. Az áldozatok arcát a következő héten tették közzé, és az egyikük a tinderes srác volt.
Mondanom se kell, hogy töröltem magam tinderről és soha nem fogok visszamenni oda.


Nehéz búcsút venni (írta: adahey)

Ki hitte volna. A nagybácsikám. A legéletrevelóbb ember, a saját autójában halt meg.
A kocsi szörnyű állapotban maradt meg az út közepén, teljesen összeroncsolódott.
Szegény nagybácsikám bent maradt a roncsban, gondolom a törött karja és lábai miatt nem tudott kimenekülni az autóból, főleg mert az lángokban állt.
Halálra égett, amikor lángra kapott az autó és gyorsan szétterjedt a tűz. Nem is lett volna ideje kimenekülni belőle.
Olyan kedves ember volt, mindig hozott édességet, segített a vacsoránál még bort is szokott hozni a szüleimnek. Tényleg nem érdemelt ilyen sorsot.
- Szerintem valami ilyesmiket fognak mondani a temetésén jövőhéten. - Gondoltam, ahogy becsuktam a kocsijának a csomagtartóját, ami gázpalackokkal volt tele és elhagytam a helyszínt.
Ez azért járt neki, amit tett a nagynénikémmel.


Patkányok hangja (írta ShiftySaul)

A városon kívül van egy teljesen átlagos munkám a vegyi üzemben.
A rágcsálók nem ritkák errefelé. A műszak végén, amikor mész haza, a szemed sarkából látni lehet a mozgó árnyakat, de sokkal gyakrabban hallani a kaparászásukat, ahogy az épület csöveiben mászkálnak.
A legjobban a mosdókban hallani, ahogy futkorásznak a falakban.
Eléggé nyugtalanító hangja van és még mindig nem sikerült teljesen megszoknom. Valami idegesítő van abban, ahogy ülsz és a legkiszolgáltatottabb vagy, amikor a leginkább hallani a kaparászást a hátad mögül.
A munka megerőltető és gyakran váltjuk a munkaerőt is. Gondolom néhányan nem bírják a munkát vagy kevésnek tartják a fizetést.
Csak akkor raktam össze a képet, amikor megtalálták a holttesteket. Több testet, felismerhetetlenségig összeroncsolva, fogak és ujjlenyomat nélkül, amiket eltávolítottak. Kihúzták a fogakat és lefűrészelték az ujjbegyeket.
Ekkor jöttem rá, hogy mi volt a zajok igazi forrása. A bizonyíték eltüntetésének hangja voltak. Ahogy a fogakat és ujjakat végighúzták az épület csöveiben a patkányok.

Megjegyzések