Horror Szerda #10

Kicsoda Mike? (írta: 3_AM_Dance  )
- Az egyikőtök egy robot. Öljétek meg.
Írja a jegyzet a szobában, amiben foglyok vagyunk.
Már két óra is eltelt, nem bírom tovább. Jézus, megölni valakit, az a legnagyobb bűn! Senkinek sem kívánom. Ezért döntöttem. Megragadom a kést, amit kikészítettek és a másik Michael-re nézek, az igazi Michael-re.
- Játszunk nyílt lapokkal. Én vagyok a robot. Nem voltam biztos benne eddig, de emlékszem néhány dologra, tudod.. –sóhajtok- Megkíméllek a bajtól.
A tőr belehatol a mellkasomba, mint forró kés a vajba. A földre zuhanok, a látásom elhomályosodik. Hirtelen Mike suttogását hallom, az életem utolsó szavait.
- Oh, Michael. Nem tudtad, hogy a robotok nem tudnak együttérezni?


Mami (írta: BreakingHeaven )
Mami, fázok, megkaphatom a takaróm?
Hol vagy anyuci? Megvagy! Megkaphatom a takaróm? Azért nem szólsz hozzám, mert rossz voltam? Bocsi anyu, megígérem, hogy nem fogok sírni, amikor a gubancokat fésülöd a hajamból, tudom, hogy idegesít. Kérlek, kérlek, kérlek hadd kapjam meg a takaróm. Olyan hideg van, beszélj hozzám! Kimehetek az udvarra, ahol meleg van, ha nem kaphatom meg a takaróm? Kelj fel anyuci, tudom, hogy nem alszol, a szemeid nyitva vannak és pislogsz. Sajnálom, hogy megharaptalak anyu, nem akarom, hogy tovább haragudj rám. Anyu, egy kislány fekszik a padlón, szőke haja van, mint nekem, de valami piros dolog van benne. Miért fekszik a padlón? Nála van Hubert, anyuci, vissza akarom kapni Hubertet. Ugyanúgy néz ki, mint én. Miért néz ki ugyanúgy? Félek anyu, ki ő? Anyu, anyuci, ölelj meg. Félek. ANYU!


Fogd meg a kezem (írta:Lord_Fubar )

Anélkül, hogy kinyitnám a szemem, kinyújtom a karom a sötétben.
Fogd meg a kezem. –Suttogom.
Lassan, kis habozás után megteszi.
A kezei mindig olyan hűvösek voltak.
A hideg végigfut a hátamon, ahogy felülök és körbenézek az üres szobában.

Megjegyzések