Sci-fi Szerda #4



Idegi átrendezés (írta: CMAN1995Livin in Dystopia MOD)

Kilencedikben bajban voltam a geometriával, csak egyest és kettest kaptam, ami nem változott. Ezért a körzeti iskola a szokásos módszert alkalmazta rajtam is, beültettek egy implantátumot a fejembe, ami átirányította az elektromos impulzusokat, segítve megérteni a geometriát. Remekül működött.
Most huszonöt éves vagyok és naponta használom a geomatriát a munkám során, elegáns épületek tervezése közben. Az Etikai titkár házán dolgozom jelenleg. Hatalmas bejárati csarnoka van, elegáns bálterem, étkező, két könyvtár és minden olyan szoba, amit el tudsz képzelni.
Néha azt kívánom, hogy bárcsak élhetnék... ööö... nem, mégse. Szeretem a kis viskómat... a kilátás a nukleáris erőműre csodálatos napnyugtakor... szeretem a viskómat, szeretek építeni, szeretem a geometriát, szeretem az életem.


Szétszerelés (írta: thisperson)

Szét kellett szerelnünk az egyik infrastruktúrális karbantartó egységet.
Az egység néhány függelékét összetörte egy lezuhanó gerenda az építkezésen. Annak ellenére, hogy nem volt működőképes, azt a szokásos éles hangot hallatta, amit a karbantartó egységek szoktak, ha elég komoly sérülés érte őket, ami megakadályozza a müködést, de nem elég súlyos, hogy azonnal leálljon a fő processzor.
Ahogy gyakran történin ilyen esetekben, több karbantartó egység is körbeveszi elesett társukat és hiábavalóan próbálkoznak azzal, hogy elhallgattassák gesztusokkal és nyugtató hangokkal. Megzavarja a rendes működést, ezért beküldtünk egy csapat munkás felügyelő egységet, hogy rendet tegyenek és eltávolítsák a sérült egységet. Egy munkás drónt használva távolítottuk el a gerendát és a sérült egységet egy tárolóban küldtük az újrahasznosító központba.
Ahogy a helyreállító drón felszállt a sérült infrastruktúrális egységgel, az egyik másik egység, ami a helyszínen összegyűlt tömegben volt, egy darab építési törmelékkel dobta meg a drónt és a biológiai egységek egyik egyik primitív nyelvén szólt hozzá.
- Kapd be! - Kiáltotta.
- Régebben én is programoztam a fajtádat, te szemét! Emberi lényeg vagyunk! Hallasz? Ti vagytok a robotok, nem mi!
Előreütemeztünk egy átnevelési egységet az egyik infrastruktúrális karbantartó egységnek, holnaptól kezdve.


Az örök harcos (írta: ayanamidex)

A kormány titkos kísérletei által módosítva, sok csatát megharcolt már sértetlenül. Lenyűgöző volt és a szerződése hihetetlen vagyonhoz juttatta, de kezdett belefáradni a hosszúra nyúlt szolgálatba. Beleegyezett, hogy addig szolgál, amíg lélegzik. A szerződéshez kötbe, a kattona mindig azzal bíztatta magát, hogy a családjáért teszi. Az országáért. Százkét éves volt már, de még mindig egy huszonöt éves energiájával és erejével.
Amikor az emberek által "Végtelen háború" tizenkettedik csatájába volt, kívánta a halált. Tényleg imádkozott érte, hogy véget érjen a szerződése. Egész lényével kívánta a halált már. Az első hullámban rohamozta meg az ellenséget. Igen, ez volt az, az idő, amikor meghal. Golyók lyuggatták és pengék döfték testét.
Ahogy földre zuhant és éppen teljesen kivérzett, a családjára gondolt. Az összes barátját elvesztette hosszú élete alatt. Maga elé képzelte gyönyörű feleségét, olyan ragyogóan, mint mindig. Látta a gyerekei mosolyát és könnyek áztatták arcát, ahogy minden elsötétedett előtte.
A nanobotok a testében munkához láttak és ő újra felébredt. A sebei eltűntek és az adrenalin dübörgött testében.
Vissza az életbe. Vissza a harctérre. Vissza a pokolba.

Megjegyzések