30 napos könyves kihívás - 11. nap

Sziasztok!

Ma azt a könyvet mutatom meg nektek, amit utáltam:


Lehet, ha most olvasnám, máshogy vélekednék a könyvről, de amikor gyerekként olvastam, annyira utáltam, hogy még a kezembe se akartam venni olvasás után évekig.
Kezdjük azzal, hogy kötelező olvasmány volt, ami miatt eleve hátrányból indult, arról nem is beszélve, hogy igencsak terjedelmes könyvről van szó és nekünk végig kellett olvasni. A történet sem keltette fel jobban az érdeklődésem akkoriban, úgy éreztem, mintha történelemkönyvet olvasnék, plusz szerelmi szállal, amit én is kitalálhattam volna a random nevekkel, amiket olvasok és hozzácsapok pár évszámot.

Lehet, ha máshogy találkoztam volna vele, máshogy vélekednék, de így még mindig feketelistás marad nálam a könyv.

Holnap, az a könyv jön, amit régen imádtam, de már nem annyira.

Jó olvasást!
Morhen

Megjegyzések