30 napos könyves kihívás - 12. nap

Sziasztok!

A mai napon egy olyan könyv kerül terítékre, amit régen szerettem, de azóta megkoptak az érzelmeim iránta:


Kiskoromban nagyon szerettem ezt olvasni, mert egyike volt az első könyveknek, amiket már egyedül olvastam végig és akkor nagyon büszke voltam magamra. Ezt többször is elolvastam, emlékszem rá, hogy mindig jelöltem, épp hol tartottam, mégpedig eléggé barbár (babarbár :D ) módon mai szemmel, ugyanis minden olvasásnál választottam egy színes ceruzát és azzal jelöltem a mondat végét, ahol éppen abbahagytam a szöveget. Ha megtalálnám, akkor végig tudnám követni, hogy melyik olvasás során mennyit olvastam belőle egyszerre.
Nagyon szerettem a szereplőket, azóta is emlékszem Mirr-Murr, Oriza Triznyák, a macskák és Téglagyári megálló nevű kutya. Na, erre varrjon valaki gombot.

Nagyon szerettem, de azóta már sok-sok év eltelt és kicsit megkopott ez az érzés és inkább nagyon kellemes nosztalgia lett belőle.

Holnap, a 13. napon nehéz helyzetben leszek, ugyanis kedvenc írót kell választanom.

Addig is jó olvasást!
Morhen

Megjegyzések