30 napos könyves kihívás - 18. nap

Sziasztok!

A mai napon azt a gyerekkönyvet mutatom meg, amire emlékszem, hogy elsőként olvastam.


Ezt előbb olvastam, mint a Mirr-Murr kalandjait, ez adta az ihletet, hogy folytassam a macskák kalandjait. Emlékszem, hogy volt olyan nap az iskolában, amikor már legszívesebben hazamentem volna már szinte érkezés után, hogy tudjak végre olvasni. Érdekesek a karakterek, nagyon szerettem őket. A történetek könnyen emészthetőek voltak, le voltak zárva, de annyira vártam már a következő fejezetet, hogy mi lesz velük a következő nap, hogy valamikor itt alakulhatott ki bennem a tipikus hazugság, amit az olvasó magának mond:
"Csak még egy fejezet és megyek aludni."
Annyi különbséggel, hogy akkoriban a szülői ráhatás miatt ezt még sikerült jobban betartani, nem úgy, mint manapság. :D

Holnap azt a kedvelt könyvet mutatom be, amiből film is lett.

Jó olvasást!
Morhen

Megjegyzések