30 napos könyves kihívás - 19. nap

Sziasztok!

A kihívás 19. napjával megérkezett az az egyik kedvenc könyvem, amiből film is lett:


Az első Warcraft filmet nagyon vártam, mert sokat játszottam is a Warcraft 3-al, és már akkor sok Warcraft könyvet olvastam.
A könyvválasztás nem pontosn, mert leginkább a The Last Guardian fedi le azt az időszakot, amit a filmben jelenítenek meg, de a történet kicsit más, mint amit játékokban vagy a könyvekben leírtak.
A játék és a könyvek hangulatát egész jól visszaadta a filmet, annyit sajnálok, hogy több híres törzsfőnököt nem említenek név szerint, de aki ismeri őket, könnyen kiszúrhatja például a híres Grom Hellscream-et a tömegből.
Szerintem lehetett volna kicsit jobb is, ami azt is mutatja, hogy nem terveznek tudtommal folytatást. Aminek örültem volna még, ha az egész filmet a Blizzard grafikai csapata állította volna össze, mert azok a cinematic-ok és intrók, amiket évek óta összeraknak, annyira minőségiek és megelőzik a korukat, hogy tuti siker lenne egy egészestés mozifilm is.

Holnap egy olyan könyvet hozok, amitől hangosan nevetek.

Jó olvasást!
Morhen

Megjegyzések