Horror Hétfő #1


Bénultan (írta: kosingas00)

Kinyitottam a szemeim, a szoba sötét volt, a levegő párás és fülledt volt. Próbáltam felkelni, de a végtagjaim nem mozdultak egyáltalán.
A szemem sarkából láttam, hogy nem vagyok egyedül. Próbáltam szólni a szüleimnek, de nem jött ki hang a torkomon. Kiáltani akartam, de képtelen voltam rá. Az alak fölém magasodott, és ahogy borzongva néztem, fenyegetően elvigyorodott és beszélni kezdett. Abban a pillanatban csak sikolyokat hallottam a fejemben. Vérfagyasztó, rémületes, embertelen hangokat. Az a valami megragadta a torkomat. Éreztem ahogy a hosszú, koszos körmei felhasítják a bőrömet és rettenetes erővel szorítja a torkom. A látásom kezdett elhomályosodni.
- Fiam, gyere le, kész a reggeli! - Kiáltott anyám, én meg felugrottam az ágyból.
Megkönnyebbülten dörzsöltem meg a szemeim, csak egy rossz álom. Egy rémálom volt és végre vége. Nagyot sóhajtottam és rohantam le a földszintre az étkezőbe, ahol anyu már várt. Amikor meglátott, aggódó arccal kérdezte.
- Mikor szerezted a zúzódásokat a nyakadon?

Tibeti éneklő üstök (írta: BaronVA)

Kérjük olvassa el az utasításokat a CD lejátszása előtt:

1. Találjon egy csendees helyet, ahol kényelmesen ülhet. Tartsa egyenesen a hátát, de ne mereven.
2. Ne irányítsa a légzését, csak természetesen.
3. Minden zavaró gondolatot engedjen el, mielőtt visszatér a légzésre való összpontosításra.
4. Állítson időzítőt. Amikor lejár az idő, mindenképpen fejezze be a meditációt.
5. Léptessen tovább minden olyan számot, ahol hangok vannak. Minden dal a CD-n csak hangszeres.
6. Miután befejezte a meditációt, egy korábban nyitott ajtót zárva találhat. Soha többé ne nyissa ki azt az ajtót.
7. Ne aludjon el a CD hallgatása közben.
8. Ne hagyja el a helyiséget, amíg megy a CD.
9. Ha a szám végén lágy nevetést hall, fejezze be a meditálást és hagyja el a helyiséget.
10. Ha bármilyen oknál fogva úgy érzi, hogy nincs már egyedül, tartsa csukva a szemeit. Ne figyeljen a hangjára.
11. A CD segítségével történő meditálás során nem szokatlan, hogy a végtagokban zsibbadást érez. Ez teljesen normális.
12. A CD segítségével történő meditálás során nem szokatlan, hogy a bőr bizsergését érzi. Ez teljesen normális.
13. A CD segítségével történő meditálás során nem példa nélküli, ha remegő kezet érez a hátán. Ha így van, akkor fusson.
14. Miután kinyitotta a szemeit, ne beszéljen senkivel, aki nem volt a szobában mielőtt becsukta volna a szemeit.
15. Kerülje a vallási gyülekezetek helyszíneit, a templomokat vagy zsinagógákat több, mint három hétig minden alkalom után.

Barátságos szomszédság (írta: ShadowScribeAoTM)

Az elmúlt héten minden éjszaka búcsút intettem a szomszédomnak alvás előtt, mert a hálószobaablaka, közvetlenül az enyémre nézett. Mindig volt valami újdonság a kezében, amit boldogan mutatott nekem, mint egy kisgyerek. Nevettem és megtapsoltam a kincseit, amiket előhozott, legyen az egy új póló, golfütő vagy egy köteg dollár. Mindig szomorúnak tűnt, amikor elköszöntem.
Ma éjszaka azonban más volt. Amikor odamentem az ablakomhoz, a férfi nem várt engem. Fel-alá rohant a hálószobájában, mint valami őrült, a kincseit zsákokba dobálva, mintha az élete múlna rajta. Kezdtem aggódni, reméltem, hogy jól van.
Ekkor érkezett egy autó a garázsfelhajtóra és egy pár szállt ki belőle bőröndökkel. A bejárati ajtó felé mentek, a férfi egy kulcsot tolt a zárba, ami illett bele és kinyitotta.
Egyszerűen lefagytam. A férfi az ablaknál engem bámult, egy pisztolyt szorított az ajkaihoz. Ahogy elbújt a sarokban és lekapcsolta a lámpát, még mindig láttam a széles vigyorát.

Megjegyzések