30 napos könyves kihívás - 20. nap

Sziasztok!

Itt van a kihívás 20. napja és hozom a mai nap témájához kapcsolódó könyvemet, amitől hangosan nevetek, bárhol is vagyok:

Bevallom kicsit bajban voltam, mert Kordos Szabolcs több hasonló tematikájú könyvet írt, amiben megmutatja az adott szektorban dolgozó emberek munkájának azt a részét, amit nem láthatnak, akik nem dolgoznak a szakmában. Mindegyik könyvet izgalmasan és színesen írt meg, sok érdekességet lehet megtanulni, például hogy mi zajlik egy-egy szervezett utazás hátterében, ki hogyan próbál meg úgy tenni, hogy mindenkinek jó legyen, nem feltétlenül a szokásos módszerekkel.
Vannak olyan fejezetek, amiket azért nem tudtam egyben elolvasni, mert percekig nevettem rajta, és ez nem csak erre a könyvre, hanem a többire is vonatkozik.
Igazi görbetükröt állít a magyar turisták elé, és mindenki felfedezhet valamit, amit ő maga is szokott csinálni, ettől még hatásosabb szerintem a történet, mert olyan igazszagú.
Holnap a kedvenc könyvemet mutatom be kiskoromból.
Jó olvasást!
Morhen


Megjegyzések