30 napos könyves kihívás - 21. nap

Sziasztok!

Ma a kedvenc gyerekkori könyvem mutatom be nektek:




Gyerekkorom kedvenc könyve egyértelműen a Harry Potter első része, amit legalább hétszer olvastam el, mert az a határozott szándékom volt, hogy minden új könyv megjelenésekor visszaolvasom az előző részeket. A célt nagyjából elértem, mert a hatodik részig tudtam is tartani ezt az ígéretet, a hetedikre viszont sokat kellett várnom, de mivel megjelent angolul, ezért akkor is elolvastam az első részét angolul, hogy értsem a különleges kifejezéseket, amiket Rowling használt. Mivel előtte már hatszor olvastam az első részt, így nem volt nehéz beazonosítani például a kviddicsben használt eszközöket vagy a varázslatokat.
Tizenegy évesen még vártam a baglyom, mert tudtam, hogy nem fog jönni, de azért jól esett volna, főleg mivel én is nyári születésű vagyok, mint Harry.

Holnap a jelenleg olvasott könyvemet mutatom be nektek.

Jó olvasást!
Morhen

Megjegyzések