30 napos könyves kihívás - 23. nap

Sziasztok!

Megindul a végső visszaszámlálás, már csak egy hét van hátra a 30 napos könyves kihívásból.
A mai napon egy "guilty pleasure" könyvem hozom, amiről tudom, hogy nem kifejezetten jó, nem is olyan népszerű, de csak elkezdtem olvasni, minden előzetes figyelmeztető jel ellenére is:


Ha guilty pleasure, akkor Legendary, ez egyértelmű nálam, mert sok vidám percet okozott nekem a kezdeti esetlenségeivel. Egyébként a történet alapja, legalábbis ameddig olvastam, nem is olyan rossz, csak a Word besírna, annyi helyesírási hiba van, a történéseket aránytalanul írta meg és sok logikai baki is van benne. Ami miatt viszont guilty pleasure-öm, hogy remek társasági olvasmány, ugyanis olyankor lehet játszani olyat, hogy "Itt mire gondolt a költő?" (a játék eredeti ötlete tőlem származik, TM 2017 :D).
Például hogy lehet a végeláthatatlan lombhullató erdőnek közepe? Ha a Wolfereknél patriarchátus van, akkor miért választanak demokratikusan új vezetőt, ha ott a fiúgyermeke? És ez csak pár dolog, amin ledobta az ékszíjat az agyam. Mindenesetre ezt a könyvet olvasni kell.
A könyv azonban nem jellemzi az írónőt, mert amennyit láttam belőle különféle közösségi felületen, kedves és aranyos, kicsit nyomulós marketingje van, de ezt leszámítva szerintem, ha megfelelő írói oktatásban lenne része, rendes bétázással és szerkesztői kezekben még írhat jókat.

Holnap egy olyan könyvet osztok meg veletek, aminél örülnék, ha több emberhez eljutna.

Addig is jó olvasást!
Morhen

Megjegyzések