30 napos könyves kihívás - 29. nap

Sziasztok!

Ma, a kihívás utolsó előtti napján azt a könyvet mutatom be, amit mindenki utált, de én kedveltem:


Ezen a kategórián gondolkoztam a legtöbbet, és végül kis segítséggel erre jutottam, mert az egész sorozatot elég sok kritika éri, de bevallom őszintén, szerintem nem volt annyira rossz, mint sokan hiszik. Tegyük azért hozzá, hogy nem én vagyok a célközönség, így az én véleményem erősen szubjektív lesz.
Na de lássuk miért is tetszett. Elsősorban a vérfarkasok (spoiler alert: később kiderül, hogy nem teljesen azok, de itt még nem lényeg) legalább hasonlítanak azokhoz a történetekhez, amik a különféle mondákban és történetekben szerepeltek, ehhez hozzátéve az indián kultúrát és társadalmat, mint kiindulási alapot, amik számomra érdekesek. Így ez volt a legnyerőbb nekem, mert két olyan dolgot hozott össze, amiket alapból is kedvelek, a könyv többi része számomra lényegtelen plusz volt, főleg Bella szenvedése.

Holnap lesz a könyves kihívás utolsó napja, amikor is megmutatom nektek a kedvenc könyvemet.

Addig is jó olvasást!
Morhen

Megjegyzések