30 napos könyves kihívás - 7. nap

Sziasztok!

A mai a kihívás 7. napja, de nem pihenek meg, mint tették egyesek, hanem megosztom veletek, hogy melyik könyvet tartom a leginkább alulértékeltnek, amit eddig olvastam:


Az alulértékeltséget a moly.hu értékelések összege alapján írom, ugyanis 73%-on áll, ami nem túl fényes, de szerintem ennél biztosan többet ér.
Maga a történet szerintem nagyon érdekes és elgondolkodtató, hogy mi az, amit látunk a világunkból és ami mögötte van. Néha nehéz döntéseket kell meghoznunk, akkor is, ha ez sokaknak nem tetszik, de ne ugorjunk ennyire előre, mindenesetre spoileres részek is szerepelnek ezt követően.

A könyvet három részre osztanám, első részében a túlnépesedő bolygónkat irányító szuperszámítógép ellen lázadó csoportba csatlakozó főhősünket követhetjük útján a Holdbázisig, a második részben pedig az űrhajón menekülésre kényszerült lázadó csoport életét az ott tartózkodó tudósokkal, míg el nem érik céljukat, harmadik részben pedig a boldogulásukat az új bolygón.

Szerintem érdekes karakterek szerepelnek benne, s mindegyiküknek megvannak a maguk érvei, amikkel cselekedeteiket magyarázzák.
Érdekes olvasmány, most 300 forintért meg lehet venni, ha még él a moly.hu-s eladás, ami pénzt mindenképpen megér.

Holnap, a 8. napon a mai ellentétjét hozom, egy olyan könyvet, ami szerintem túlértékelt.

Jó olvasást!
Morhen

Megjegyzések